Thursday, April 8, 2010

معرفی محصولات مراقبت از پوست - قسمت اول : ماسک مرطوب کننده و آرامش بخش اون


Avene Soothing Moisturizing mask
Masque Appaisant Hydratant


این ماسک در امریکا و انگلیس در تیوب های 50 سی سی به قیمت 10 تا 20 دلار و در ایران حدود 18 هزارتومان بفروش می رسد.
نحوه مصرف : باید یک لایه کامل از آن را بروی صورت و گردن مالیده و 10 تا 15 دقیقه صبرکنید تا جذب شود و سپس آن را با دستمال یا پد مناسب پاک کنید . سازنده توصیه می کند که برای پاک کردن مقادیر اضافه ای که ممکن است باقی بماند از اسپری آب اون استفاده کنید. درپوست های خشک و حساس در هفته اول می توان روزانه و سپس هفته ای یک باراز آن استفاده کرد.
دراینجا سعی می کنیم نظرات مختلف را درباره این محصول ساخت کشورفرانسه منعکس کنیم :
نظر تولید کننده :
این ماسک حساسیت زا و کمدون زا نیست و با رساندن رطوبت و برخی مواد مانند تری گلیسیریدها به پوست ، آن را نرم کرده و احساس آرامشی در پوست ایجاد می کند. 70 درصد آن را آب اون تشکیل می دهد که خاصیت آرامش بخشی و نرم کنندگی دارد. عناصر تغذیه کننده و مرطوب کننده آن به عمل محافظتی پوست کمک کرده و رطوبت مناسبی را برای پوست فراهم می کنند. در عرض چند دقیقه می توانید ببینید که پوست حساس یا خسته تاچه حد نرم ، قابل انعطاف ، و درخشنده می شود. کاربرداختصاصی آن برای مراقبت از پوستهای حساسی است که دچار خستگی شده و کدر به نظر می رسند یا دچار قرمزی ، خشکی ، یا آفتاب سوختگی شده اند. در حین مصرف مواظب باشید که وارد چشم نشود.




نظرات کاربران :
- خانمی از نیوجرسی می گوید این محصول چرب نیست ، ملایم است ، قوام پوست را بهبود می دهد ، احساس می کنید که پوستتان تمیزترشده ، مرطوب کننده است ولی بوی آن را ناخوشایند می داند با این وجود استفاده از آن را به سایرین هم توصیه می کند.
- خانمی از کارولینای شمالی مزایای این محصول را در چرب نبودن ، مرطوب کنندگی و ملایم بودن آن می داند ولی از بوی آن راضی نیست . وی می گوید من هر دوروز یک بار از این محصول استفاده می کنم.
- کاربردیگری از مینه سوتا می گوید من این محصول راخریدم تا طی زمستان خشکی پوستم را کاهش دهد. بعد از مصرف آن ، پوست خیلی خوب به نظر می رسدولی وقتی که شب آن را می زنم ، صبح که بیدار می شوم دوباره پوستم خیلی خشک است.
- کاربردیگری از کالیفرنیا می گوید این ماسک فوق العاده بوده و پوست خشک مرا در مقابل سرمای زیر صفر و بادهای یخ و هوای خشک داخل هواپیما حفاظت می کند. من در سفر اغلب دچار مشکلات پوستی می شوم که ناشی از خشکی هوا و تغییرات درجه حرارت است. ما مدتی در نیویورک و درجه حرارت زیرصفر بودیم و بخاطر کارمان باید 10 روزاین وضعیت را تحمل می کردیم. در این مدت من هرشب قبل از خواب از این ماسک استفاده می کردم و درنتیجه پوستم روشن و شفاف و مرطوب باقی ماند و در این مدت احساس خشکی نکردم.
- کاربر دیگری از شیکاگومی گوید که من درباره این محصول زیاد شنیده بودم ولی نتوانست به پوست حساس من کمک زیادی بکند. بعد از برداشتن آن تاثیرات مرطوب کننده اش را حس نمی کنم . علاوه براین پوست کنار لبهایم را تحریک کرد. شاید هم من بیش از حد از آن انتظار داشتم.
( توضیح اینکه شیکاگو به ویژه در زمستان بادهای بسیارسردو گزنده ای دارد که تقریبا" به طوردائم درحال وزیدنند و اجازه نمی دهند که زیاد بتوانید درفضای باز بمانید.)
کاربردیگری از داکوتای جنوبی می گوید گرچه این محصول کمی گران است ولی من از خرید آن خوشحالم . کلمات به تنهایی برای توصیف اعجاز این ماسک کافی نیستند. شما از خرید آن پشیمان نخواهید شد. به خوبی مرطوب کرده و هیچ آثار چرب کنندگی از خوب باقی نمی گذارد. به نظر می آید که فقط یک مرطوب کننده ساده نیست بلکه پوست را تغذیه هم می کند.
خانم دیگری از شیکاگو می گوید من این ماسک را هرروز صبح بعد از اینکه صورتم را پاک کردم استفاده می کنم و نه تنها برای پوستم آرامش بخش است بلکه پایه مناسبی هم برای آرایش محسوب می شود.

کاربری از نیویورک این محصول را مفید نمی داند و می گوید که این ماسک قوام کمی دارد و بیشتر بعنوان کرم مناسب است تا ماسک مرطوب کننده ! ملایم بودن آن برای پوستهای حساس یک مزیت است ولی برای من اصلا" موثر نبود. من ماسکی می خواهم که پوستم را نرم ترکند . پول و وقتم را بیهوده تلف کردم . این سومین یا چهارمین محصول از این رده است که امتحان می کنم و همه بد بوده اند.

کاربر دیگری از هانتزویل آلاباما مزیت این ماسک را در ملایم بودن واحساس تمیزی که بعد ازمصرف به شخص دست می دهد ، می داند . او می گوید پوست من حساس است و روزانه از این ماسک استفاده می کنم. عالی است.